среда, 4 июля 2018 г.

Қарақат Әбілдина және Нұрәли Нұртай - «Ана мен бала» (әні: Д.Сағынтаев, сөзі: Ж.Ысқақ)

Қарақат Әбілдина және Нұрәли Нұртай - «Ана мен бала» (әні: Д.Сағынтаев, сөзі: Ж.Ысқақ)

Қарақат Әбілдина және Нұрәли Нұртай - «Ана мен бала» (әні: Д.Сағынтаев, сөзі: Ж.Ысқақ)
Best Relax Music for Children ♫ Quiet Time | Peaceful Rest | Calming Deep Sleep | StressRelief Music. Егіздер Адина & Мадина!!! Adina @ Madina Twins!. Мақтақыз бен мысық | Казахская сказка | Kazak folk tale. Аю Әні | Bear Song | Песня про медведя [Torghai-TV]. Әли мен Айя | Али мен Айя | Мультфильм | Аққала жасаймыз. Бесік жыры (әні мен сөзі Бота Бейсенованікі) | Балалар әндері. Руки Мыть Нужно Каждый День - Детские песни - Развивающие мультфильмы для детей. Эльзаның өлеңі "Мұзды өлке" (холодное сердце). АЙ ДИДАРЛЫ АНАШЫМ +KARAOKE | ҚАЗАҚША БАЛАЛАР ӘНДЕРІ | БОТА БЕЙСЕНОВА. Дети Смешно Смеются: Смешной смех детей. Сhildren Laugh - Very Funny. «Ана мен бала». Шектеулі мүмкіндік шектеусіз шығармашылыққа тосқауыл емес. Баланы дұрыс тамақтандыру. Айнара тойга шашу. Música Clásica para Dormir Bebés Profundamente ♫ Mozart Música Relajante para Dormir Niños. Қошақаным | Балаларға арналған әндер | Казахские детские песни. Роза Әлқожа - Балапан. БАЛА БАҚША (әні мен сөзі Бота Бейсенованікі) | Балалар әндері. Нұрмұхаммед ЖАҚЫП жылатты адамды әнімен . Айналайын мама | Песенка о маме | Kazakh kids song. Жазира Байырбекова - Тұсау кесер. 23 жасында 6 баланың анасы атанған – Гүлнұр Оразкеева. 10 ең жақсы балаларға арналған өлеңдер | Елеңдер жинағы | 10 лучших казахских детских песен. Анажаным әсем ай. Zvuk fena za bebe za uspavljivanje!. Мейрамбек Беспаев - Бесік жыры. Нурмухаммед Жакып - "Мама" Песня, рвущая душу! Нұрмұхаммед Жақып. Ұйқы үшін музыка | Бесік жыры | Балаларға арналған әндер. ҰСТАЗ-АНА +KARAOKE | ҚАЗАҚША БАЛАЛАР ӘНДЕРІ | БОТА БЕЙСЕНОВА. Перизаттар.

Комментариев нет:

Отправить комментарий